Zapytanie ofertowe - ogłoszenie publiczne POIS.02.04.00-00-0014/16 w sprawie zakupu auta terenowego

Wersja z: 2017-08-07 13:55:09. Zapisał: iop

OGŁOSZENIE - ZAKUP AUTA TERENOWEGO

Instytut Ochrony Przyrody

Polskiej Akademii Nauk w Krakowie

al. Adama Mickiewicza 33

31-120 Kraków

NIP 675 000 19 17

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0014/16 „Ochrona in situ roślin poprzez wprowadzanie na stanowiska naturalne w Tatrzańskim Parku Narodowym”  dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Spójności

Zapytanie ofertowe - ogłoszenie publiczne

Zamawiający: Instytut Ochrony Przyrody Polskiej Akademii Nauk al. Adama Mickiewicza 33 31-120 Kraków zaprasza do składania ofert na zamówienie publiczne, którego przedmiotem jest:

Dostawa 1 samochodu terenowego dla Instytutu Ochrony Przyrody Polskiej Akademii Nauk w Krakowie.

Postępowanie o udzielenie zamówienia nie podlega przepisom ustawy z dnia

29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) na podstawie art. 4 ust. 8 tej ustawy.

Na zakup samochodu przeznaczono kwotę niższą niż 30 000 EUR.

1. Opis przedmiotu zamówienia.

I. Wymagania podstawowe

a)   Jeden samochód fabrycznie nowy, nieuszkodzony, nieużywany, rok produkcji min. 2016;

b)   Silnik diesel o minimalnej pojemności 2,0 jako oznaczenie handlowe;

c)   Minimalna moc silnika: 100 kW;

d)   Nadwozie: 4- lub 5-drzwiowe; długość min. 4200 mm, szerokość min. 1790 mm, rozstaw osi min. 2500 mm;

e)   Minimalny prześwit podwozia: 195 mm;

f)    Napęd na cztery koła 4x4, skrzynia biegów manualna min. 5 biegowa + wsteczny;

g)   Kolor samochodu - stonowany, niejaskrawy, niebiały;

h)   Fotel kierowcy z regulacją wysokości;

i)    Regulacja wysokości kierownicy;

j)    Wspomaganie układu kierowniczego;

k)   ABS i system kontroli trakcji;

l)    Opony wielosezonowe;

m)  Poduszki powietrzne przednie i boczne dla kierowcy i pasażera;

n)   Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem;

  • o)   Klimatyzacja;

p)   Gniazdo 12V na konsoli centralnej;

q)   Hak holowniczy;

r)    Koło zapasowe na stalowej lub aluminiowej feldze;

s)   Gaśnica, apteczka pierwszej pomocy i trójkąt ostrzegawczy;

t)    Gwarancja producenta: na podzespoły mechaniczne minimum 42 miesiące przy limicie przebiegu do min. 50 000 km, na perforację nadwozia minimum 8 lat, na lakier minimum 2 lata;

u)   Usługi serwisowe wskazane jako obowiązkowe w harmonogramie serwisowym zawierające wszystkie czynności, kontrole i wymiany w zakresie przeglądów i obsług okresowych na okres minimum 42 miesiące przy limicie przebiegu do min. 50 000 km.

II. Wymagania dodatkowe:

a)  Wspomaganie ruszania na wzniesieniu;

b)  Wspomaganie zjazdu ze wzniesienia;

c)   System przeciwdziałający przewróceniu się pojazdu;

d)  Wspomaganie hamowania awaryjnego;

e)  Lusterka zewnętrzne elektrycznie sterowane, ogrzewane;

f)   Tylne czujniki parkowania;

g)  Radio z nawigacją GPS (fabryczne);

h)  Relingi dachowe;

i)    Tempomat;

j)   Gniazdo 230V/50Hz.

Kod CPV

34000000-7

Nazwa kodu CPV
Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu

Niezbędna dokumentacja:

  • Instrukcja obsługi samochodu w języku polskim.
  • Wyciąg ze świadectwa homologacji.
  • Karta pojazdu.

Uwaga:

1) Opis przedmiotu zamówienia został zoptymalizowany do oczekiwań Zamawiającego.

2) Brak w wyposażeniu oferowanego modelu samochodu niektórych elementów zawartych w opisie zamówienia w punkcie „II. Wymagania dodatkowe” – nie będzie przeszkodą w rozpatrzeniu złożonej oferty.

3) Oferent zobowiązany jest do szczegółowego opisu/specyfikacji oferowanego modelu samochodu zgodnie z formularzem ofertowym.

4) Oferent zobowiązany jest do podania danych eksploatacyjnych dotyczących: normy emisji spalin, zużycia paliwa (cykl miejski, pozamiejski, mieszany), emisji CO2 w cyklu mieszanym.

5) W przypadku oferty salonu, którego siedziba jest oddalona od Krakowa ponad 200 km, wymaga się dostawy samochodów do Krakowa na Al. Adama Mickiewicza 33 w godzinach 8:00-12:00. Koszty dostawy obciążają sprzedającego.

6) Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta w przeciągu 10 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty.

7) Oferent oświadcza, że jest związany ofertą przez okres 15 dni od dnia otwarcia ofert.

Inne szczegółowe warunki dostawy i terminów gwarancji zostały określone we wzorze umowy stanowiącej załącznik do niniejszego postępowania.

1. Termin wykonania zamówienia:

75 dni od daty podpisania umowy.

2. Wymagania w stosunku do wykonawcy.

2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki

zapewniające wykonanie zamówienia, dotyczące:

a) sytuacji ekonomicznej i finansowej,

b) zdolności technicznej i zawodowej.

2.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców podlegających przesłankom wynikającym z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

2.3. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie powinni dołączyć oferenci w celu złożenia

skutecznej oferty i potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1) oferta zgodna w treści ze wzorem formularza ofertowego.

3. Sposób przygotowania oferty i forma złożenia.

1) termin składania ofert upływa dnia 8.08.2017. do godz. 11:00.

2) ofertę należy złożyć wraz ze szczegółowa specyfikacją techniczną pojazdów drogą pocztową na adres : Instytut Ochrony Przyrody Polskiej Akademii Nauk, al. Adama Mickiewicza 33, 31-120 Kraków z dopiskiem "Oferta na zakup samochodu terenowego" Dragunajtys- Korpak Dorota pokój 17.

3) Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
- Zamawiający dopuszcza sporządzenie oferty na własnym druku, pod warunkiem umieszczenia w niej wszystkich wymaganych elementów i oświadczeń, zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1.
- Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń/dokumentów lub dołączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu, będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert oraz unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.

4. Otwarcie ofert i wybór wykonawcy.

4.1. Rozpatrzenie złożonych ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w ostatnim dniu składania ofert o godz. 12:00.

4.2. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni warunki postępowania, a jego oferta uzyska najwyższą ilość punktów w kryteriach oceny ofert:

a. Kryterium cena 90%. Oferta z najniższa ceną otrzyma 90,00 punktów, a pozostałe proporcjonalnie do zaoferowanych cen wg. wzoru:

C= (najniższa cena oferty/cena oferty ocenianej) x 90,00 pkt;

b. Kryterium wyposażenie 10%. Punkty za wyposażenie ujęte w punkcie II. Wymagania dodatkowe: - po jednym punkcie za każdą pozycje wyposażenia

4.3. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli oferowana cena wykonania zamówienia będzie wyższa niż kwota przewidziana na wykonanie zamówienia.

4.4. Zawiadomienie o wyborze oferty Zamawiający zamieści w bazie konkurencyjności, na stronie internetowej www.iop.krakow.pl w zakładce zamówienia publiczne i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego. Wykonawcom, zawiadomienie o wyborze oferty/unieważnieniu postępowania zostanie przesłane w formie pisemnej lub drogą mailową.

5. Warunki zawarcia umowy.

1. Zamawiający zawiadomi o terminie i miejscu podpisania umowy z wyłonionym wykonawcą.

2. Wzór umowy stanowi załącznik do niniejszego postępowania.

3. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy kserokopie dokumentów potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem:

1) wpis do rejestru przedsiębiorców,

2) stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument z którego wynikałoby uprawnienie do reprezentowania wykonawcy w zakresie objętym umową, jeżeli nie wynika to z innych dostarczonych dokumentów.

6. Inne postanowienia.

Upoważnionymi osobami do kontaktu są: Dorota Dragunajtys-Korpak tel. 123703517 oraz Paweł Olejniczak tel. 12 3703511

W załączeniu:

1. Wzór formularza ofertowego: 

2. Wzór umowy 

link do formularza ofertowego i umowy (Zał. 1 i 2)

powrót